luni, martie 03, 2008

Zi de babă

Azi e baba mea. Acum... nu ştiu exact ce înseamnă asta. Că dacă e frumos afară îmi merge bine anul ăsta? Sau că sunt eu bună şi am suflet mare? Ce contează! Ziua e frumoasă, m-am trezit cu chef de viaţă, am cântat în maşină (A-ca-pul-coooo, sole, tanto soleeeeee!). Aşa că înclin să cred că va fi o săptămână bună.
Ceea ce vă doresc şi vouă.


21 răspunsuri:

Anonim spunea...

@Frumos, frumos! Sa ai o zi brici si o saptamana asemenea!

Anonim spunea...

happy baba day

Raluca Maria Petrica spunea...

foarte buna baba, si a lu alin e tot azi ... poate imi prind si io azi martisoara la piept (dak reusesc sa o conving k la mami in brate poate fi muult mai bine decat inghesuita in burta lu' mami:)))
frumo-frumo melodia, k de obicei mi-ai trezit nostalgii. de vama veche, de data asta. de fapt... de vechea vama...

Pisicot spunea...

Eu - la fel, la fel :)

Eu(gen) - mulţumesc dragule!

Aiunmesaj - şi băieţii au babe??
Mă bucur că ţi-a plăcut şi piesa :)
Te pup şi-ţi doresc să-ţi ţii în braţe fetiţa cât mai repede!

miki spunea...

da' baba mea cand eeee? e prietena cu baba ta? as vrea sa da, ca a ta e simpatica! happy baba day indeed!

Anonim spunea...

Frumos, multam.imi aduce aminte de scurta(si totusi, incredibil de lunga)perioada in care am lucrat la Radio Romantic.Doar muzica m-a impiedicat sa-mi iau viata(de plictiseala, nu din alt motiv).Ma intorc s-o mai ascult o data.

Anonim spunea...

Ca tot e baba frumoasa- ai o leapsa de la mine :)

Pisicot spunea...

M., păi ai cadou de la mine baba de azi :D

Hadean, mi-a sărit inima! Am crezut că am depresivi pe blog :))

EU, verific diseară, după ce mă liniştesc cu munca :( ... şi mă execut!

P.S. Chiar e o zi minunată!!!

innuenda spunea...

Mi-a placut muzikia! Si baba ta. Pacat nu m-am putut bucura de ea cu tot corpul si cu tot sufletul.
Nah, ca ai acum depresivi pe blog!

robin simion spunea...

Eu am o retinere in a-mi alege mosul. Sunt homofob? :D

miki spunea...

iuhuuuu!! multumesc frumos! ti-oi da si eu tie vreo baba vreodata! :)

auzi, dar putem sa i-o facem cadou si lui innu? ca pare sa aiba nevoie..

Pisicot spunea...

Innu, tu? Depresivă?

Robin, tu rămâi cu fetiţele tale :D

M., cu mare plăcere! Baba Innu a fost ieri. Se dă câte una pe sezon, n-am ce să-i mai fac!

Anonim spunea...

Ei, depresie, de unde?Au trecut vremurile in care depresia si chitara atrageau fetele:-). Cel putin pentru mine.Ma rog, chitara poate mai face ceva/ceva dar si pentru asta-i tarzior. In sensul ca daca pana acum n-am invatat sa cant la ea, la varsta mea e cam ridicol sa port dupa mine o chitara cu care nu stiu sa fac nimic:-).Si in plus, consum multa cacao, am gasit-o pe Ea de ceva vreme si sunt atat de fericit incat uneori ma simt prost. Dar partea cu radioul e adevarat(desi putin exagerata).Muzica mi-a fost salvarea iar El Comandante mi-a fost tovaras de suferinta:-).Primavara rocks!

innuenda spunea...

Hehehe, nu că aşa mi se întâmplă mie mereu. Lucrurile bune se termina exact înaintea mea.

Dar şi baba mea a avut o calitate. A fost altfel. :))

innuenda spunea...

Ah, şi am uitat să zic ceva.
Măh, am înţeles că mi-ai zis Innuenda- the one with the hat. Că, nah, devenise semn distinctiv. Dar, dacă tot a fost să renunţi la o parte din text, puteai şi tu să renunţi la "the hat", nu la "the one". Hrrrrr

Pisicot spunea...

Adi, pentru partea cu cacaoa ai un 10 din partea mea :)
Ia uite ce de oameni fericiţi se găsesc la mine pe blog!

Innu, mă faci să mă repet: eşti spe-ci-a-lă.
Şi pentru mine eşti un personaj, "the hat". "The one" e altcineva, mă!

innuenda spunea...

oukey, măăă, dar măcar să fie cineva important! :)

Anonim spunea...

Asta cred ca e primul an in care nu mi-am ales baba... Am o perioada in care parca nu am nevoie sa mai cred in nimic, nici in zodii, nici in babe, nici in destin...

innuenda spunea...

Roşioaro, asta e de bine sau de rău? Că nu m-am prins...:)

Pisicot spunea...

Roşioaro, păi ce crezi tu? Că noi punem bot la toate cele? Ştii cum e cu horoscopul: dacă zice de bine e ok, dacă zice de rău e clar că le-au încurcat ăia!

maria spunea...

eu nu pot pe 15, pot pe 22. perfecta sincronizare.