marți, martie 11, 2008

Azi nu am chef

Update. Aşa poate mă înveselesc.

Nu am chef aaaaazi, nu am chef aaaaazi.
Nu am chef de nimiiiiic.

Din păcate am treabă. Multă. Ajutor! Aştept şi provincia.



26 răspunsuri:

innuenda spunea...

Ah, mor după Vama veche, dacă mai pot să-i zic aşa. Dintre trupele româneşti Vama e preferata mea. Desigur, şi Holograf :)))că doar sunt şi eu femeie...

Spor!

Pisicot spunea...

Ce spor? Tu nu pricepi că nu am chef de nimic :))

Anonim spunea...

Asta-i alt cantec din vremea in care eram "artist" si credeam ca o mina usor depresiva ajuta in viata (un pic ajuta, recunosc):-). Acestapede alta parte, ajuta in rarele ocazii in care sunt lipsit de chef. Atat de mult incat i-am facut si versuri in limba romana. Din pacate nu pot sa le "rostesc" de fata cu doamnele.
http://www.youtube.com/watch?v=HbPDKHXWlLQ&feature=related

innuenda spunea...

Păi pricep eu că nu ai chef. Dar dacă tot ai de muncă, m-am gândit că o urare nu strică!

Mă duc să mă plimb prin Cişmigiu. Şi trec şi prin piaţă să-mi iau urzici...Azi nu am chef să muncesc.

Pisicot spunea...

Adi, mulţumesc :)
Innu, ştii că te urăsc, da??!
Ai tu intenţii bune, da'...

miki spunea...

pfffaaa... si e abia marti! ce-o sa faci joi sau vineri, cand uichendul iti ciocane ostentativ in creier?! eu zic sa te folosesti de autosugestie: am chef de munca. am chef de munca. am teribil de mult chef de munca!
hai, repejor! repetatul in fata oglinzii da cele mai bune rezultate!

Pisicot spunea...

Măi, măi, măi. Ce oameni răi.
BTW, cum a fost la coafor? :)

Păi joi şi vineri o să-mi fie muuult mai bine, că pentru weekend am planuri :)

Pisicot spunea...

De fapt să reformulez. Am chef dar sunt stresată. Am o mie de lucruri de făcut şi o mie de oameni care mă bat la cap. Şi nu ştiu în ce ordine să le iau. Şi azi nu am zâmbit încă :( iar la mine e esenţial!

Anonim spunea...

Nici macar la cantecul cu llama? Altul mai tembelut nu stiu. Dar daca nu se remediaza situatia in urmatoarele doua zile ma apuc si caut apoi incropesc o colectie.

Anonim spunea...

Asa ca sa te oftici: nu am treaba, nu am treaba. Stau prin redactie si imi e taaaare bine. :))

Mihai Grecea spunea...

Te cred ca nu ai chef, dar sa folosesti o melodie a imbecililor alora cand stii ca sunt printre putinii oameni din lume pe care ii urasc cu sinceritate... Sa-mi faci mie una ca asta? Sa mor de nervi cand ti-am vazut statusul la Mess... :)

Pisicot spunea...

Moooaaamăăăă, cum sunteţi. Şi eu mor aici! L-a mai apucat şi pe Zmeu cheful de plimbări prin lume :))

Adi, eşti drăguţ, tu da :) Mulţumesc.

Adelin, bine. Biiiine. Ţin eu minte.
O freci deci pe banii patronului...

Mihai, dacă asta e o metodă de a-ţi mai vedea scriitura pe aici, am reuşit!
P.S. Hai că schimb melodia!

maria spunea...

cu plimbarile m-au lovit si pe mine intre doua breaking news cu taxa auto. si asteptau si raspunsuri concrete. stii cine, oamenii fara treaba

miki spunea...

acum ca ti-ai dat seama ca oamenii pot fi si mai oropsiti decat tine, ai zambit? sau macar ai zambit evil la gandul razbunarii pe adelin? trebuie sa fi facut asta!

geniala culoare! tunsoarea conventionala, ca pastrez schimbarile majore pentru momentele in care sunt realmente necesare. care va sa zica, pentru depresiile inerente :D in rest, eu sunt fana baiatului care imi face parul!

piatra fara nume spunea...

pe mine m-ai inveselit. :) o seara frumoasa.

Anonim spunea...

Bucurie Pisicoterapie

Pisicot spunea...

I'm back!
Acum m-am înveselit şi eu. Tot e bine decât deloc!

Maria, ştiu eu cine sunt oamenii ăia răi. Da' de pe altă parte se mai inversează şi rolurile. Şi eu prefer aşa, frecători de mentă, decât crizaţi şi cu buba la cap :))
Măi, măi...de fapt nu apreciem noi că vor să ne răsfeţe!

M., te înţeleg. Schimbările dramatice pentru când o fi nevoie. Ferească sfântu'!
Şi eu m-am primăvărat, promit să mă expun pe blog soon, dacă-mi face Zmeul poze frumoase. Altfel nu, că mă compromit :))

Yume, păi voi trebuia să mă înveseliţi pe mine!
:)

Kolonele, ca de obicei :)
Las' că-mi fac eu timp să mai scriu din capitolul aventurile lui Pisicot.

Anonim spunea...

Eu de 2 zile n-am chef de nimic. Cred că vreau sa ies la pensie.

Pisicot spunea...

Motanes, la ce posturi ai, te cred şi eu :))
40 de ani??! Hai mă laşi.

Deci pisicile sunt pleoştite. Ce facem? Propun o ieşire în grup la locul cu scoici. Sâmbătă.

maria spunea...

termina cu propunerile astea, zau asa....cit despre menta vs buba, eu prefer buba, ca menta naste idei periculoase

Pisicot spunea...

Eu am fost martoră la ambele. Şi înclin să cred că prefer menta. Nu ştii ce idei proaste apar când ai buba!!! But again...shit can happen all the time :))

Deci nu plecăm nicăieri? :(

Strumful spunea...

Daca ai mult de lucru....stai calma, e esential sa nu intri in panica(mai rau pierzi timp, spun eu aia care sunt experta in intrat in panica si exagerat...cand nu trebuie)!
Zic si eu..eu cand am proiecte..le fac noaptea, ziua stau si fac orice altceva ca stiu oricum ca noaptea-i productiva:D!
Nu-s buna la dat sfaturi!

Pisicot spunea...

Ar trebui să ştiu cum stă treaba. Dar am zile când nu am chef. Sau nu pot. Sau nu vreau. Uite-aşa!

Noaptea?! No way. Noaptea fac alte lucruri. Plăcute :)

maria spunea...

lol, si eu am vazut ambele fete. ramin la parerea mea, pina la proba contrarie

Pisicot spunea...

Doamne, prin ce-am trecut amândouă!!! Evident, separat :))

Poate e momentul să ne apucăm de scris. Serios, nu pe blog.

maria spunea...

pai nu putem decit daca le dam anonime. si nu merita