duminică, martie 30, 2008

Protest în numele somnului

Mă scoate din minţi treaba asta cu "dormim mai puţin". Când eram mică îmi aduc aminte cum primăvara toată lumea era îngrozită că atunci când "se dă ora" (se dă cui??!), dormim mai puţin. Nimeni nu aprecia că a venit primăvara, că se întunecă mai târziu, că e cald şi bine. Nuuuuu, problema era cu dormitul mai puţin!

Acum, după mai bine de 20 de ani, la ştiri se anunţă acelaşi lucru: "sâmbătă noaptea dormim cu o oră mai puţin". Pardon? Eu dorm cât vreau, să fie clar! Dacă am chef, dorm şi până la 12. Ok, recunosc, astăzi o să am mai puţin timp de leneveală sau de blogăreală. Dar de dormit? Ce vorbiţi, băi?

Ştiţi ce? Să dormiţi voi mai puţin!

15 răspunsuri:

ruxa spunea...

acuma, haide, recunoaste si tu ca era mai bine ca ora 15 sa devina ora 16... sa zicem.. vineri, cand erai la serviciu, nu'ntr'o noapte de we!

nelu spunea...

eu chiar am dormit mai putin :(( ca am lucrat azi-noapte până la 1 si azi a trebuit să ma întorc la 13.30. acum nu ştiu cui a revenit ora asta, dar îmi doream să îmi fie dată mie ..să o dorm :D

Pisicot spunea...

Ilinca, e o idee care ar putea fi susţinută :)
Ritchiu, tu chiar ai picat nasol! Declar-o nulă la gazetă, poate o recuperezi cumva :)

hadean spunea...

imi vine sa plâng pentru că redacţiile de ştiri par să fi adoptat singurul lucru(mă rog,poate nu singurul) de care ar fi trebuit să se ferească: stereotipul. nu renunţă la el nici dacă le tai cu lama (nu lamma lamma duck). şi culmea, stereotipul nu moare niciodată. pentru cine credea că nu există perpetuum mobile, am o veste:există. ştiriştii îl folosesc în fiecare zi, an, deceniu. forever.şi da pisicot, şi eu fac la fel, dorm cât vreau, nici mai mult nici mai puţin. mai ales dacă e week-end şi nu mă sună şeful să "hai la lucru".

piatra fara nume spunea...

socul zilei de azi asta a fost.
contradictia intre ceasuri. si memoria mea scurta - de vineri pana azi n-am putut tine minte un lucru atat de simplu.

maria spunea...

eee, e un alt cliseu, ce vrei. dar sunt de acord cu tine. dorm cit vreau eu, nu cit ziceti voi

Pisicot spunea...

Maria, mulţumesc! :) Dar aş susţine propunerea Ilincăi...
Adi, e jenant. De ani de zile asta auzi la radio şi TV.
Yume, nu pot să cred :-))

ruxa spunea...

pisicot: multam de sustinere, da' mi'a venit prea tarziu ideea. poate la anu. facem o campanie :))

Anonim spunea...

Eu am dormit mai puţin. Asta se întâmplă atunci când ai activităţi programate, pe ore. Pt. program de voie nu contează, nu afectează.

Aşa că... nu e chiar un clişeu. Zic.

miki spunea...

eu subscriu la yumme! parca am auzit in treacat treaba asta cu schimbatul orei, dar nu m-a impresionat prea atre. asa ca de dimineata lucrurile s-au desfasurat cam asa:
- Stii ca e cu o ora inainte, nu?
- CEEEEEEEEE??? NUUUU!!! Adica acum e 11 jumate? NU!! La 11 jumate trebuia sa fiu la mucna!
- Nu, e 10 jumate!
- Nu e 10 jumate, ca telefonul meu arata 10 jumate si nu l-am schimbat!!
- Aoleo, e 11 jumate??!?! Am intarziat si eu!!!
- AAAAH!!! De ce nu am fost atenta?!?!
- Nu, mah! E 10 jumate! Ca eu mi-am dat ceasul inainte si tot 10 jumate e!!
- Pai si telefonul meu de ce arata tot 10 jumate?!
- PENTRU CA SE UPDATEAZA SINGUR!!
- a... ok.

liniste si pace.

Pisicot spunea...

Motanes&M - mă scuzaţi, mă refeream la oamenii normali, care nu muncesc duminica :-))
(dar observ că în afară de mine şi Innu...)

hadean spunea...

oricum, am retinut urmatorul lucru: de sambatra noaptea, limbile se dau cu o ora mai tarziu.

Pisicot spunea...

Adi, :-))))))))))))))))))))

hadean spunea...

:-)

innuenda spunea...

Hihihi, şi uite-aşa, de la proteste în numele somnului alunecăm uşor-uşor către acorduri în numele culcatului...:-))