duminică, martie 02, 2008

Dosarele nesimţirii

Azi am ales să merg cu autobuzul la o reuniune de familie. Era frumos afară, soare, duminică. Ba chiar aveam şi bilet. Mototolit, recuperat dintr-un buzunar de jeanşi, dar încă funcţional.

Urc pe uşa din mijloc. Destul de aglomerat. „N-a venit de 40 de minute”, îmi zice o doamnă mai în vârstă, cu pălărie şi ochelari mari de soare. În fine, mă îndes şi eu.

Ceva însă nu-mi miroase în regulă aici. Sunt câteva feţe de şmecheraşi. Şi cum intuiţia mea nu prea dă greş, mă extrag cu efort dintre fundurile proptite strategic în dreptul uşii şi mă mut mai în faţă, lângă un cuplu cu un bebeluş.

Şi cum mă legănam spânzurată de bară, începe să miroasă. A nespălat. Caut sursa. Poate fi domnul îmbrăcat în trening. Sau puştiul manelist care dă din cap pe ritm de Salam. Sau cei doi bărbaţi cam veseli şi cu privirea înceţoşată. În nici un caz bebeluşul. Deoadată tresar. Mă jucasem în staţie cu Mopsu', un dulău din cartier. O fi... poate da... Discret îmi adulmec palma. Niente. Nada. Zero.

Ceea ce-mi demonstrează din nou că animalele sunt curate. Iar noi încă mai avem multe de învăţat.

11 răspunsuri:

Anonim spunea...

Păi şi tu o cauţi... Ce naiba cauţi în autobuz? Erai în pană de inspiraţie de subiecte pentru blog? :P

miki spunea...

neah, este invitabil! orice proprietar de masina ajunge sa se plimbe cu autobuzul mai devreme sau mai tarziu, de dragul vremurilor de-alta dat'. iti si zici inainte: hai ma, ce poate fi asa de rau?! ca nu iti mai aduci aminte de nimic din cate te enervau la transportul in comun cand n-aveai masina. si apoi iar juri ca nu mai mergi cu autobuzul niciodata.
...pana data viitoare.

oricum, pisicot, ai scapat chiar bine. tu ai dat doar peste starea normala. nesimtirea reala, aia de mare exceptie si valoare, poate duce la niste eperiente pentru care regizorii de film ar plati! eu zic sa mai dai o tura, dar alege strategic ziua si ora. sa fie ora de varf musai!

maria spunea...

pai cine te-a pus sa iei autobuzul? zau asa...

Anonim spunea...

Cica e si dovedit stiintific faptul ca animalele (despre caini era vorba), au "o cavitate bucala mult mai curata ca cea a oamenilor, care contine cu pana la 40% mai multe bacterii."

Tare asta.

Deci nu te-ai prins cine putea. S-or fi imputit asteptand autobuzul. Soare, caldura, stres...

Anonim spunea...

Multumesc si eu pentru al tau "multumesc" de pe blog.

innuenda spunea...

Soare şi căldură pe naiba. Azi a fost baba mea. Da. Vântoasa asta răcoroasă. Oare ce fel de an mă aşteaptă? O fi...the wind of change mesajul? O fi chill out? Who knows...

Pisicot spunea...

Motanes&Maria, cum adică ce caut în autobuz? Mă, da' şmecheri mai sunteţi voi...:)

M., păi am mai fost şi la oră de vârf. În ianuarie am mers o săptămână întreagă la birou cu metrou+autobuz. De obicei e ok dar azi, duminică!!, mă aşteptam să se mai spele lumea.

K, să ştii că aşa e. De aia îşi ling rănile şi se vindecă foarte repede.

Innu, baba mea e mâine. Hai să vedem! Până la urmă cume tradiţia? Cum e baba aşa îţi merge în anul respectiv?

maria spunea...

pai da, ca exista alternativa taxi. ce e drept, si aici cu riscuri, dar mai mici cred eu.

innuenda spunea...

Aşa cică! Dar nu-mi amintesc dacă s-a verificat vreodată.

Pisicot spunea...

Taxi nu, doar dacă arde!
Revenim deci la maşină...nu că mi-ar fi trecut prin minte să renunţ.

Dar plimbarea pe jos, de la Operă până la Academia Militară - priceless :)

maria spunea...

cu plimbarea ai dreptate. ce sa mai zic