sâmbătă, martie 15, 2008

Weekend mood

Enjoy! See you soon.

16 răspunsuri:

innuenda spunea...

E clar, iar ai băut tequilla şi ai intrat în moodul ăsta de sangre ardente, sangre calliente! :))

Pisicot spunea...

Nici măcar, că am condus la şi de la petrecere. Dar îmi place! Şi e de weekend!

V-am pupat, mâine la 7 cică mă scol.

Auto Moto spunea...

Locul cu scoici... ale, alea. Să aveţi week-end plăcut!

Pisicot spunea...

Şi voi :)
Şi tu :)

Şi sper să vă placă şi muzica. Eu plec la pisicile grase :-))

miki spunea...

e ok, ce daca tu esti acolo? eu pot sa vorbesc de una singura e-he-hee... ca televizorul, ca asa ne-au antrenat pe noi sa facem alde Zmeu si colegii lui!
asa. ceea ce vroiam eu sa zic este ca femeia asta nu inceteaza sa ma fascineze. e prea frumoasa, prea talentata si prea modesta. si sunt convinsa ca e si desteapta si generoasa si o mama perfecta si o sotie ideala si ca o sa ajunga in rai. am spus!

Pisicot spunea...

M., uite că nu vorbeşti ca televizoru'. Trăiască wirelessu' :)

Deci şi ţie îţi place. Dar de nea Santana ce zici?

innuenda spunea...

hai, măh, pisicot, noi te aştptăm să ne arăţi poze, să ne povesteşti cum a fost şi tu iroseşti wireless-ul pentru santane?! :))

Dacă mai întârzii mult, pe mine mă ia somnul. Că m-am culcat la 5 dimineaţa. Am început căutările de vacanţe. Vrem o bucată de oraş nou de vizitat şi o bucată mare de plajă. Se dau şi la noi combinaţii de 2 ţări sau una singură dar cu sejurul impărţit pe oraş de vizitat şi ataţiune de lenevit la plajă. Cred că până la urmă, la varianta cu plaja bifăm din nou o Cretă. Vrem să facem data asta tot ce nu am făcut data trecută: să închiriem o decapotabilă de vacanţă, să dăm nume unor plaje sălbatice, să călcăm o noapte într-o rockotecă din Hersonissos, să facem baie în mare noaptea şi să ajungem şi la Santorino, insula alb-albastră...

miki spunea...

innu, lasa dom'le tanara sa se destinda dupa cum ii doreste inima! daca santane vrea, atunci santane sa primeasca! ...desi nu pot fi foarte entuziasta cand vine vorba de el. adica... recunosc ca e o eminentza, dar la corazonu' meu nu ajunge asa tare... dar pana la urma sunt doar o ureche profana... :)

Pisicot spunea...

Doamnelor, nu vă certaţi! Sunt încă aici :)
Wirelessu' merge dar cu încărcatul pozelor e mai greu. Aşa că rămâne pentru cînd mă întorc.

Dar ca să revin...e de vis. Lume puţină, linişte, aer curat, soare, mult soare. Uite-acum stau pe balcon în tricou şi-mi beau cafeaua. Şi mă uit la nişte lebede care-şi iau micul dejun în port :)

Recomandare de vacanţă (că şi noi avem aceleaşi obiceiuri): Portugalia. Lisabona plus Algarve (eu nici nu am închiriat maşină, am mers cu autocarul până la mare). Sau Italia. Roma plus Napoli plus Sorrento. Sau Spania. Barcelona plus Tossa de Mar.

Încercate de moi :)

maria spunea...

sorrento+ roma+ napoli+ capri as adauga.....

miki spunea...

pisicot...
HATE YOU!!!

... ba nu, dar putin invidioasa tot sunt. ia ca ma duc sa trag o alergare prin parc. e cel mai apropiat lucru fata de ce ai tu. mai bine decat deloc!

Anonim spunea...

Muzica asta ma trimite cu mintea-n curtea interioara a casei mele, cea cu palmier, cu pietre rosii si albe, cu un grill discret pe care-l folosesc in fiecare zi si cu doi papagali care sa ma omoare cu povesti despre tara lor si sa nu plece de tot niciodata(nu, nu-i tin in colivie, ca nu de aceea au aripi). E un loc bun curtea asta.Pacat ca nu apuc sa trec pe aici prea des.

innuenda spunea...

Aşa, hadean, umileşte-ne!:))

Pisicot spunea...

M., hai nu zice, că şi eu te invidiez pentru condiţia fizică :))

Adi, nu sună rău...

Maria, uitasem!!

miki spunea...

parcul drumul taberei te asteapta! am vorbit deja cu el. si a zis ca daca ai tu un alt parc mai aproape, nu se supara. ba chiar pune o vorba buna, ca are parcuri-prietene prin tot orasul. cica singura problema ar fi sa te urnesti tu din loc!

greu....

Pisicot spunea...

Eu sunt pro sală :)
Şi sper să reîncep să merg.