luni, martie 17, 2008

Wind of change

Mi-am dorit părul lung. Luuung. După ani în care coafeza dădea rateuri scăpând întâmplător foarfeca sau răbdarea mea ajungea la limite extreme, mi-am văzut visul cu ochii.

Pleata fluturând în vânt până departe spre talie. Pfiuuu, de vis. Coafuri patentate in-house: placă turbo duminica seara când nu aveam timp sau bucle tip albă-ca-zăpada când aveam chef de variaţiuni.

Şi totuşi gloria are şi ea răgazul ei. Nu durează o veşnicie. Ceva la un moment dat se schimbă. Poate m-am plictisit. Poate părul pur şi simplu nu se mai aşează bine. Poate am obosit să văd în oglindă acelaşi stil. Sau poate faptul că am ajuns unde vroiam mă face să îmi doresc să schimb ceva.

Sau poate e primăvară. Şi simt din nou fluturaşii.

De aici şi ideea ce sondajul. Pisicot blond sau brun? A fost un simplu exerciţiu. O curiozitate a mea despre cum mă vedeţi voi. În condiţiile în care foarte mulţi da fapt nu mă cunosc. Pentru că vroiam să schimb ceva m-am gândit să văd ce spun şi alţii. Intuiam şi răspunsul. Dar...

Păi a fost cam aşa. Mai întâi am vrut să mă tund bob:


Dar am renunţat. Ştiam că o să plâng de-o să-mi sară cămaşa că nu mai am păr. Plus că lui îi place mult prea mult părul lung. Şi ar fi fost...cum să zic, ca un afront. Şi un război iscat acum nu-i o ideea bună.

Apoi am vrut să fiu şatenă:


Şi din nou am avut remuşcări după ce 3 prietene au strâmbat din nas. Iar el, mirosind ceva, mă tot chestiona dacă chiar vorbesc serios. Şi ştiu figura pe care o ia în următoarele 3 luni. Nu zice nimic direct dar insinuează.

Iar sondajul...sondajul m-a surprins chiar şi pe mine. Pro blond 55%. Hmmm. Încep să-mi pun întrebări. Despre cei care intră aici. Mă gândesc că poate ar trebui să mai întreb şi alte lucruri.

Cât despre schimbare, pentru că pentru mine nu am reuşit să o fac, poate e momentul să o fac pentru el. Pentru domnul blog. Adică să scriu şi despre alte lucruri. Să vedem atunci cum mă percepe lumea. Că acum văd că trec drept blondă!

27 răspunsuri:

Anonim spunea...

mie si-n poza in care erai blonda, tot bruneta mi-ai parut! :))

ruxa spunea...

mie'mi place cum iti sade asa, dark.
basca, blondul iti face parul praf, indiferent ce si cat bagi in el ca tratament. de ce vrei musai sa schimbi?
ah, ce intrebari pun si eu! :)

Anonim spunea...

Nu stiu daca ajuta, dar eu unul am votat"brunet":-)
Daca merge, de ce sa schimbi?
Si oricum, cred ca discutia asta trece de culoarea parului asa ca ma retrag din ea pana mai pot, e dimineata si cafeaua-i prea putina in organismu-mi firav.Of!La naiba!:-)

Pisicot spunea...

Bună dimineţa!
Zuzeta, păi nici nu eram foarte blondă, ferească sfântu'...

Ilinca, un om serios! Ai dreptate, ştiu. La ultima ta întrebare cred că am încercat să răspund în post. Sau în fine, să-mi găsesc explicaţii :)

Adi, slavă domnului că mai sunt bărbaţi ca tine. Începusem să mă îngrijorez. Şi te rog, bagă-te în discuţii. Nici nu ştii cât contează de fapt părerea bărbaţilor :)

ruxa spunea...

nu's serioasa, sunt patita :)
acu doi ani mi s'a pus pata sa fiu si io blonda, ca sa vad cum e. n'am scapat nici de bancuri nici de prejudecati, nici de varfuri uscate ca iasca :)
a fost fun si ma tenteaza sa mai incerc, dar pe urma imi aduc aminte ca trebuia sa'mi vopsesc radacinile cam la trei saptamani si sa'mi amintesc sa bat din gene nevinovat a "nu inteleg" - nu poti dezamagi oamenii, intelegi :))

Pisicot spunea...

Ooooo, aia e cea mai bare problemă. Măcar aşa n-are lumea pretenţii :-))

miki spunea...

pai degeaba incerci tu sa victimezi aici ca te vedem blonda cand tu insati te-ai numit asa! eu am votat pentru blond, dar am protestat un pic inainte sa dau clic. as fi vrut o rubrica numita "mentiuni sau obiecituni" in care sa spun ca nu exista niciun pisicot blond, dar ca tie iti sade tare bine saten deschis. pari o pustoaica proaspat trecuta de majorat.

innuenda spunea...

Eu am votat tot brunet. Deşi eşti drăgălaşă în ambele ipostaze. E drept că pari puştoaică mai deschisă la păr. Dar brunetul te face o femeie fascinantă. :D Deci eşti mai frumoasă brunetă. Dixit! :)

Pisicot spunea...

Staţi aşa! Că acum chiar o să creadă lumea că o fac intenţionat. Că cerşesc atenţie. Şi complimente. Şi următorul pas e să postez poze deochiate :-)))

Intenţia mea era doar să vă explic de unde a venit sondajul. Şi ce gărgăuni îmi trec prin cap mie în perioada asta referitor la o schimbare de look :D

Şi ca să mă umflu în pene...arăt de 26, daaa? Şi atunci de ce ieri nişte copii (modele cu care am filmat şi care aveau 19 anişori!) îmi vorbeau cu "dumneavoastră, doamnă"? :(

Anonim spunea...

Eu zic ca bruneta ti se potriveste mai bine. Dar e mai important cum te vrei tu.
Cat despre lungimea parului...si eu incerc sa mi-l las ondoleuri-ondoleuri/valuri-valuri dupa ce aproape 18 ani l-am avut periuta, precum soldatii :)

Pisicot spunea...

Teo, ai un drum lung de bătut, crede-mă. Dar îţi doresc succes, merită :)


Ca să zic aşa acum toată lumea mă vrea brunetă dar la sondaj...
:)

innuenda spunea...

Păi eu cred aşa: blondele şi soţii/amatorii de blonde te-au votat blondă. Restul, brunetă.

Acuma, eu zic aşa. Nu ne-am dat seama cum îţi stă pentru că nu ne-ai prezentat pozele în întregime. Aşa încât, se dau probele obligatorii la missicoţi: defilarea în costum de baie şi cea în rochie de seară. Juriul va delibera la final. :)))

Anonim spunea...

Io am votat pentru brun! Daca vrei, mai votez o data ca sa iasa jumi-juma!

Pisicot spunea...

Innu, aşa o fi. Şi trag concluzia că mitul blondelor încă stă în picioare (adică blondele sunt HOT). Aşa zice şi Kolo, na că l-am pârât!

Cristian, prea târziu. Dar apreciez :)

maria spunea...

innu-eu sunt semi-blonda, dar cred ca ei ii sta mai bine bruneta. asta asa, ca sa iti darim teoria
ilinca- nu e chiar asa dramatic cu blondul, sa stii. mie mai greu mi-a fost sa scap de negru.

Pisicot spunea...

Gata, m-aţi convins! Deci nu mai fac sondaje, mai bine întreb direct :-))

Maria, să ştii că şi eu am avut probleme cu blondul, în sensul că şuviţele, deşi nu au fost superdecolorate, s-au asprit. De-abia acum, după 3 ani de brunet şi după ce am tuns la greu părul e sănătos. Dar cred că depinde ce-ţi faci, cum îl decolorezi. Cât îl chinui.

P.S. Tu eşti o semi-blondă foarte reuşită :)

maria spunea...

eu am fost cam toate culorile si cel mai rau mi-a fost cu brunetul. adica de scapat de el. altfel, poate o fi parul meu mai rezistent la intemperii :)

miki spunea...

am zis 18, nu 26! iar despre partea cu "dumneavoastra" o sa scriu eu un post imedta. deci mai asteapta putin si se rezolva dilema!

Pisicot spunea...

Maria, nici nu mi te închipui brunetă!

M., păi 26, că 18 bate la ochi. Ştiu că eşti drăguţă dar nici en nu sunt aşa credulă...

Anonim spunea...

@Pisicot- eu sunt blonda-blonda si parol ca te plac bruneta...
Si cunosc multe brunete HOT. Cred ca-i chestie de atitudine.

Anonim spunea...

Cacao, asta-i clar:-).Mintea mea nu poate să priceapă ciocolata albă deşi e foarte clar că ea există şi că e apreciată de multă lume.
Tocmai am văzut spotul la Haagen pe care l-ai postat mai la începutul anului. Sunt impresionat, şi cu ...impresia asta în cap o sa aduc şi concluzia mea pentru postul acesta: "less is more":-)

Anonim spunea...

Mă scuzaţi că mă amestec în discuţia de doamne. Pisicot stai brunetă, taie 10 cm din el, şi gata. Zici că ai schimbat. Succese!

maria spunea...

pisicot- da de roscat morcov ce zici?

Pisicot spunea...

Teo, mare lucru! De obicei blondele sunt mândre rău :)

Adi, aici m-ai nimerit. Pentru mine ciocolată înseamnă cacao, da?
Mersi :)

Maria, la tine, da? Că mai departe nu îndrăznesc să mă gândesc...

Motanes, înţelept ca întotdeauna: exact aşa am şi făcut. Şi cu ocazia asta am divulgat secretul noii Pisicot.

ruxa spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ruxa spunea...

pisicot, aaa, io mi'am pus mese colorate cand am avut chef sa schimb :)
au picat dupa vreo cateva luni, cam pe cand ma plictisisem de ele oricum.
dar cum maine (sau poimaine?) am programare la coafor cu aceeasi dilema... in cap, o sa bag si io repede un "blonda sau bruneta" (si cred ca am si'o poza roscata), sa vedem ce zic cititorii :)

maria, parul meu il invidiaza pe parul tau care nu se defecteaza de la blond. de mentionat, insa, ca eu eram blonda din aceea, f blonda. basca parul ondulat care, in aceeasi perioada, a cunoscut intim si indelungat placa de intins parul :)

maria spunea...

ilinca- pai si al meu avea parte de placa zilnic