joi, martie 20, 2008

Vorbe de duh

Mi-aţi făcut poftă. De râs. Iar Adriana, doamna de la magazinul mixt, chiar m-a somat să le fac publice. Aşa că am cules câteva vorbe de duh.

Ce caută lumea pe google...e treaba ei. Dar cum ajunge la mine...asta e o altă poveste.

- bloguri triste. nu, din contra.
- jak noris&cichi chean. preferaţii mei.
- ciocănitoarea doctorul copacilor. în fine. depinde de ciocănitoare...
- alo sunt eu picasso. nu, sunt eu, Pisicot.
- aventurile lui cristofor columb/aventurile lui nemo. ia să caut, că aştia iar fac prostii pe blog.
- amintiri frumoase de primăvară şi de iubire. cine n-are, caută pe net :-))
- bărbat înşelat. unde, aici??!
- criza barbaţilor de 30 de ani. şi eu ce treabă am cu ei?
- criza barbaţilor de 40 de ani. aoleu. ăăăăă.....
- freza braziliană. pentru cunoscători.
- idei de agăţat. vreau şi eu, că mi-am ieşit din mână.
- maşină de spălat neagră. interesant. unde găsesc? aaaaa, nici ei nu au găsit dacă au dat căutare pe net.
- cappuccino şi sarcina. eu vreau să ştiu ce se întâmplă la combinaţia cafea neagră şi sarcina. iese mulatru?
- centrul imaginar al intersecţiei. dacă e imaginar, cum să-l găsiţi, idioţilor?
- programator udat grădina. ăsta e aşa, pe final, cuţit în rană, da?

37 răspunsuri:

Anonim spunea...

Aia cu freza braziliană mi-a plăcut cel mai tare. :P

maria spunea...

la mine a devenit hobby sa studiez intrarile pe google. le-am postat la un moment dat, voi reveni la un moment dat. mai am ca new entries
viuetul muntelui
jocuri cu fifi si floricelele
casa de piatra moartea sa nu ma gaseasca
eseu argumentativ despre ironie
salvati manastirea clocociov

Pisicot spunea...

Motanes, eram convinsă :-)) Innu e de vină pentru asta!

Maria, îi spuneam şi Adrianei că la capitolul ăsta ne baţi la fund!
Te rog mai postează!!!

Lucian spunea...

foarte interesant... vreau si eu chestia asta. oare cum s-o face? :)

innuenda spunea...

Pisicot, eşti nebună, cum să fiu eu de vină?!? Fii mai explicită,că după aia ajunge al meu pe aici şi zice că i-am arătat-o lui motanes. Şi mor nevinovată! :)))

Sunt distractive căutările astea.

Lucian, trebuie să te înscrii întâi în trafic.ro. După ce te-ai înscris, când vei intra în contul tău de acolo, vei vedea că ai o mulţime de date despre blogul tău, inclusiv căutări sau cuvinte-cheie cu ajutorul cărora au ajuns la tine pe blog unii şi alţii. E şocant uneori, dar nu mai puţin amuzant :)

Anonim spunea...

Luciane, nu prea ai cum. Platforma blogspot nu oferă astfel de informatii spre deosebire de wordpress care o face.

Dar te înscrii pe trafic, cum a facut Pisicot şi ai parte de tot felul de statistici. Publice.

Pisicot spunea...

Lucian, bine ai venit!
Da, pe TRAFIC. Sau pe Google Analytics. Try it :)

Innu, baba senilă ce eşti. Iaca vezi aci:
http://pisicot.blogspot.com/2008/01/veveri-vs-ciocnitoare.html

Anonim spunea...

:)) Acum am citit şi eu postul ăla. Şi comentariile. Muhahaha

Dar săraca Innuenda tot nu pricep ce vină are ea. In afara de niste puncte de vedere cam discriminatorii ("veverite derutate") eu nu prea-i găsesc vină.

Eu m-am spălat pe mâini. Dar dacă iese cu divorţ, ştiu eu o avocată bună... What?! Ce-am zis?! :)

Pisicot spunea...

Păi cum ce vină are? Ea a început! Eu eram copil cuminte :-))

maria spunea...

ok, voi studia si va voi anunta rezultatul :)

maria spunea...

gata, am produs

innuenda spunea...

Eu, babă senilă?! Aaaa, ăsta-i război! En garde, Pisicot! :)

Deşi ai dat greşit adresa postării cu pricina, pe unde opinam eu despre vinviriţe şi militam pentru salvarea veveriţelor braziliene, e bine că ai dat-o! Să nu se citească de către curioşi subtexte "care nu este" :D

Anonim spunea...

las in pace cautarile dupa retete si ingrediente, ca deja imi ploua in gura si mai e un pic pana ajung acasa
iata mici franturi (sa nu le zic fracturi), insotite de comentariile "apropitarului de www-u":

stancev- şpionii cercetează netul
prapastia dintre generatii- şi m-au găsit pe mine...

batalionul paine coapta- daca exista aşa ceva, pe cuvânt că acum eram bărbat cu armata făcută

cum sa economisim ca sa ajungem la sfarsitul lunii- s-o văd şi pe asta
jocuri in care te pupi – hai ca ma pun şi eu pe cautat

bataie in direct andrei gheorghe- asta ar trebui vazuta

biserica catolica pacate noi- au facut update la fişa postului

nu e pasare ca porcul si floare ca varza-din oralitatea scrisă a neamului românesc

muzica album duminical- remember cineva?

paradoxul lui hawking- ooo, oameni deştepţi mă caută

jocuri barbie de facut suc de fructe si inghetata de caramel- aşa, să înveţe de mici!

adi luca ileana-unde or fi disparut copiii? era un matinal cu rost

cine a fost sanda marin- asta mi se trage de la mircea badea

Anonim spunea...

ashtia ai tai e mici copii...
pe mine ma gaseshte putzina lume cu google, da' fii atenta ce-a cautat unu':
"mananc sandwich cu zapada muzica"
e lider absolut...

Pisicot spunea...

Maria, ca de obicei, eşti foarte tare :-)))
Innu, păi e de bine, că a citit-o şi Motanes. Şi s-a amuzat :)
Adi, aia cu porcu' e tare!
Ameţitule, înseamnă că eşti special...

Anonim spunea...

maria: oare persoana care a ajuns la tine cautand "jocuri cu fifi si floricelele" e aceasi cu ca care a ajuns la mine cautand "jocuri in care te pupi"?
poate are cineva o cautare dupa "jocuri in care te pupi cu fifi si floricelele"?

robin simion spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

ma rog, viteza si foamea si-au spus cuvantul, scuzati "e"-ul lipsa:-)

Adriana spunea...

E posibil ca ciocănitoarea să aibă freză braziliană? :))

innuenda spunea...

hihihi, surse inepuizbile de umor, frate! M-am distrat şi ale lui hadean şi ale lui robin.

adriana, şi eu militez pentru ciocănitori asortate cu veveriţele :))) Nu aşa, veveriţa braziliană şi ciocănitoare africană! :D

Pisicot spunea...

Adriana, nuuuuu, veveriţa e cu freză braziliană! Of, n-ai înţeles nimic :-)))
Da' e şi asta o variantă...hmmm.

Innu, vezi ce spui că iar te pun pe blog.

maria spunea...

hadean+ eu o mai am si pe lorena bobbit la cautari. si inca destul de sus :) plus alte capodopere

maria spunea...

hadean+ eu o mai am si pe lorena bobbit la cautari. si inca destul de sus :) plus alte capodopere

innuenda spunea...

:)) Păi nu-s pe blog?

Anonim spunea...

maria:din fericire, eu nu o am pe lorena bobbit:-)))asa ca pot sa dorm linistit langa braziliana de acasa.woops.hai ca spun mai mult decat vreti sa stiti:-)

maria spunea...

hadean- nu mai da din casa :)

Anonim spunea...

ok, ok. daca nu as avea semnatura deasupra comentariului, as zice ca n-am fost eu:-)si ca babele-s frumoase si copiii toti cuminti:-)
e drept, babe frumoase s-au mai vazut..

Pisicot spunea...

Alooo! Şi eu am fost un copil cuminte. Deci sunt excepţia de la regulă.

innuenda spunea...

Ba nu, noi am fost copii tolomaci! Asta nu e excepţie. E categorie.

Adriana spunea...

Dragele mele, ca să clarificăm o dată pentru totdeauna: freza braziliană străluceşte prin absenţă! Că aşa e moda pe acolo. Aşa le trebuie dacă au costume de baie cât o aţă. Deci o veveriţă cu freză braziliană ar putea semăna cu pisicile alea hidoase fără blană. Just think about it! :)) :)) :))

Lucian spunea...

Inca o intrebare sa pot ajunge si eu la distractie: cum mama zmeului sa adaug codul acela pe una din paginile mele? Pe Google Analytics scrie sa copiez codul si sa-l pastuiesc pe una din paginile site-ului meu. Habar n-am unde. Unde???

innuenda spunea...

Adriano, te asigur că ştiu exact cum arată o astfel de veveriţă:)))
Şi ştiu cel puţin 2 motive solide pentru care veveriţa aceea, din specia braziliană, poate fi îndrăgită.
Unul ar fi acela că atunci când o mângâi e foaie velină, nu maculator. Al doilea este numai pentru cunoscători :D

innuenda spunea...

Lucian, mergi la personalizare blog şi dă adaugă element nou pe pagină...sau cam aşa ceva. Şi alege din elementele alea pe care le poţi adăuga pe acela care zice ceva despre un cod HTML. Parcă aşa se face...:)

Pisicot spunea...

Vaaai, mi-aţi compromis blogul. Deci iar o să ajungă lumea aici când o să caute prostii pe net :-)))

Anonim spunea...

adriana, adriana cum starnesti tu lumea la vorbe:-)
din fericire "veverita braziliana" nu seamana defel cu pisica gillette:-)
mai ca-mi trece prin cap de un spot nou.poate le propun ceva celor de la gillette, dupa ce termina campania asta cu fotbalul romanesc.si ar putea implica un steag brazilian aparand de sub spuma:-) in locul tricolorului nostru.
si acum pisicot, sa te astepti la o cautare dupa"veverita tricolora braziliana".sau mai rau:-)

maria spunea...

hadean- deci cineva te plagiaza

Anonim spunea...

maria, daca intreaba cineva, ramane asa:-)
oameni rai imi pun vorbe sub semnatura.sau o plastografiaza pentru a pune gandurile lor indiscrete sub ea:-)
si alt fir de cautare pentru pisicot:
"veverite braziliene indiscrete"
poate cineva sa "ma dea mai incet"?