vineri, martie 28, 2008

De gustibus


Hmmm. Tough choice!
Eu totuşi aş rămâne cu bruneta.

19 răspunsuri:

Someone spunea...

Hm, hm, hm! :-)))))

ruxa spunea...

la ce profil are el si la cat de naspa e blonda mi se pare alegerea fireasca :))

innuenda spunea...

Dar...poate nu aţi înţeles ideea. Cine vorbeşte aici de vreo alegere?!

Sloganul e clar: Pentru o lume mai bună!:D

I vote for both of them! Ca să fiu în spiritul reclamei, desigur :)))

Pisicot spunea...

Normal că e normală alegerea :-)) Dar e o chestie personală, desigur... în visul LOR aşa ar trebui să se petreacă lucrurile. Într-un fel bărbaţii sunt realişti. Ştiu că dacă au acasă o bunăciune pe care - fizic - nu o merită, la un moment dat vor fi înşelaţi. Iar dacă e să fie aşa, măcar să fie cu o altă bunăciune :-)))

ruxa spunea...

nush ce sa zic la capitolul cu meritatu fizic, pisicotule. ca daca e sa'l inseli nu'l inseli ca e urat la fata sau ca nu'i sta parul nush cum... parerea mea!

dar da, presupun ca daca ar fi sa fie inselati, domnii ar prefera situatia postata de tine :)

Pisicot spunea...

Măi, eu ziceam că un tip naşparliu care are o nevastă de nota 10 acasă probabil că ştie cum stă treaba...

Anonim spunea...

@Pisicot- yaaamyyyyyy :)) Asa a zis colegul meu, caruia i-am aratat poza buclucasa...evident, nu stia pe care sa o aleaga si a zis ca nu-l deranjeaza sa fie si una, si alta ::))

Numai ca, nu stiu de ce, dar eu am impresia din poza asta ca fetele alea erau impreuna si barbatul e in plus ::))))

piatra fara nume spunea...

innu, si io cred ca ramane cu amandoua, :)

Pisicot spunea...

Tipic masculin, Teo :)
Deşi unii sunt clar pro blonde sau pro brunete!

hadean spunea...

pisicot, dacă ar fi sa fiu înşelat de o bunaciune cu altă bunăciune, aş prefera să fiu de faţă:-)))
dacă ar fi să aleg cine pleacă din cameră, aş vota să plece blonda. şi bărbatul, să rămân eu cu bruneta:-)
ceea ce am şi făcut(ultima parte doar).

miki spunea...

heeeei, ce s-a intamplat cu suprematia blondelor in fantezii?! e drept ca asta are ghinionul de a parea mai nasoala decat bruneta, dar nu uitati faptul ca nu am vazut fatza brunetei! sa nu gandim superficial. o decizie ca asta trebuie luata cu mare atentie.

altfel, eu vreau sa iasa toti din camera. nu ma tenteaza niciunul! poate ca as musca-o pe bruneta de fund inainte sa plece, dar apoi as chema un blond si un brunet pe care sa ii puna sa pretinda ca tocmai i-am surprins... asteptandu-ma.

ruxa spunea...

bancuri tematice

sotul vine acasa, aude zgomote suspecte, se duce in dormitor. acolo, sotia...

1 e cu amantul. sotul, siderat, baguie: ce se intampla aici?
sotia se intoarce linitita catre amant si spune: ti'am zis eu ca nu prea'l duce capu?!

2. e in mijlocul unei orgii. sotul, socat, exclama: ce dracu'i aici?! sotia, cu un ton agresiv spune: eee, nu, hai, nu imi spune! iar incepem? suspiciuni, banuieli, acuzatii?

nelu spunea...

sa vezi ce ii fac prietenei mele că nu mi-a zis că pozează pentru o reclamă! :P
şi eu tot pe brunetă o aleg, de mai multe ori :))

Anonim spunea...

Eu am zis de brunetă de aseară, dar se pare că Pisicot mi-a şters mesajul ca să rămână ea cu bruneta. Dar nu se poate bate cu tot poporul...

Pisicot spunea...

M., ce mai contează faţa? E suficient profilul şi fundul!
Ilinca, lololol
Băieţi, şi voi tot cu brunetele? Bravo :) Hmmm...şi iar revenim la sondajul meu. Nu mai înţeleg nimic.
Motanes, tu ai lut-o razna??!

innuenda spunea...

yume, rămâne cu amândouă numai dacă e băiat deştept. Există şi varianta să nu rămână cu niciuna şi să se ducă doar cu Dumnezeu :))
Doamne, iartă-mă, că nu ştiu ce spun...adică ştiu, da' glumesc.

ina bixade spunea...

Da! Brunetele sint mai dragute:)

Pisicot spunea...

Innu...de obicei bărbaţii reuşesc să se bage în cele mai proaste situaţii. Aşa că nu m-ar mira să-l părăsească amândouă.

innuenda spunea...

Da, măh, Pisicot, dar o fac numai pentru o lume mai bună! Altfel nu! :))