joi, martie 13, 2008

Melange

În primul rând mă simt datoare să fac un update. Mi-a revenit cheful. Exact când nu mă aşteptam. Pe ploaia asta. Oare sunt pe dos? Dimineaţă m-am ciocnit de feţe obosite. De moace adormite-n trafic. De claxoane la nervi. Hihihihi, eu făceam karaoke :)
Treabă tot am, gămadă. Ei şi?
It's good to be back!

Apoi, am experimentat - din nou - ceva straniu. Mi se întâmplă destul de des. Visez ceva, apoi uit. Şi în timpul zilei retrăiesc visul. Hmmm. Azi dimineaţă, pâş-pâş spre maşină. Ploua uşor. Miros de ciment ud. Şi mi-am amintit. Acelaşi peisaj, aceleaşi haine. Aceeaşi ploaie. Aceeaşi senzaţie. Că îmi strică freza cea nouă. Strange...

Ok, am mai visat că mâncam măsline, aşa că am furat deja două din frigider. Şi că înotam. Aici nu cred că se mai aplică regula. Dar poate înseamnă că ar trebui să-mi iau un costum de baie nou.

6 răspunsuri:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=bzSzhHmhiOY
Doar atat aici:-)

innuenda spunea...

Da...poate chiar două! Unul deux pieces şi unul întreg. Cum găsim noi mereu pretexte să ne înnoim garderoba :))

Dar tot e bine că refrenul zilei este:
Am chef aaaaazi...
Am chef aaaaazi...
Am chef de orice...:)

Să ştii că şi eu!

Anonim spunea...

Hm, mda... plouă. Dar se opreşte mai târziu, mâine şi în week-end va fi uscat...

Pisicot spunea...

Adi, de data asta m-ai făcut să zâmbesc. Cu toţi dinţii :))

Innu, ştii de unde mi-a venit ideea? M-am uitat pe pozele din vacanţe. Şi din 2005 încoace văd acelaşi costum. Hmmm...

Motanes, dragule, ce să-ţi fac eu ţie? Ce ţi-ar dori sufleţelul? Eşti trist şi nu-mi place!

miki spunea...

ti-am zis eu ca e ceva paranormal la tine! inca de cand... ceva cu innu, nu mai stiu ce. deci e clar. esti paranormala! acum trebuie doar sa inveti sa te folosesti de asta si lumea va fi a taaaaa!

Pisicot spunea...

Că sunt paranormală, ştiu :)
Da' cu măslinele cum îţi explici? Am pofte noapte în somn??!

Cu visele oricum e ciudat. Visez chestii care clar înseamnă ceva rău şi nu se întâmplă nimic. Apoi se întâmplă să visez ceva banal dar care îmi lasă un feeling. Şi se întâmplă. Brrr. Asta nu-mi place.