duminică, martie 16, 2008

Just sunshine pieces














23 răspunsuri:

innuenda spunea...

Ce de frumuseţeeee!
Tocmai intram să mă râd de tine că ţi-a luat zmeul dreptul la publicat fotografiile. Pentru că eu când am intrat la tine nu le publicasei încă.

Dar mi s-a transformat rânjetul în zâmbet şi bucurie. Să îţi fie de bine, pişcoţico! :)

Pisicot spunea...

Săru-mâna doamnă. Şi vă doresc şi dumneavoastră să ajungeţi repejor acolo.

Zmeul are dreptul pe pozele lui. Eu pe ale mele. Fiecare cu treaba lui, da?

innuenda spunea...

:))) important e că împărţiţi The place şi încă vreo alte câteva lucruri esenţiale. Cum ar fi iubirea. :)

Mi-e dor de mare. Rău. Marea e viaţa mea, nu aş putea trăi fără să o văd un an. Dar mai e puţin...şi o s-o miros şi eu, cu toată fiinţa. :)

maria spunea...

ca sa ma binedispun de inceput de saptamina, am smuls promisiunea ca mergem si noi simbata. uraaaaa

innuenda spunea...

Eu, ce să mai zic, nu mai zic nimic. Ştiu marinari care au mai multe weekenduri libere decât al meu...:(

Pisicot spunea...

Maria, ţine-te de capul lui. Să nu cumva să se sucească :)
O să vă placă sigur. Şi merită de stat o noapte în zonă.

Innu, hai mă, nici chiar în fiecare weekend. Dacă mori de dor, dă-te peste cap şi pleacă!

Anonim spunea...

Vreau si eu acoloooooooo:)

zuzeta spunea...

offffffffff
ce sa mai zic, ce sa mai fac!
(maria, si eu smulsesem promisiunea acu doua saptamani, dar lucrurile au luat o alta intorsatura...)
asta nu inseamna ca am renuntat la idee si-acum, cand am vazut ce au vazut ochisorii pisicoatei in sfarsitul asta de saptamana, inima imi bate in ritm de valuri.
saptamana viitoare zici, maria?
sa m-agat iar de un gand?
pana la urma, de ce nu?!

maria spunea...

zuzeta- de ce nu, normal. bine, asta evident daca nu cumva simbata asta va parea ULTIMA din sezon in care mai merge placa....Pentru ca nu as avea nicio sansa

Anonim spunea...

pai la balea merge pana prin mai...
:))

miki spunea...

whoooaaaa..... cineva e foarte talentat la fotografie! :D

noi am stabilit pe joia viitoare. tot e bine!

maria spunea...

zuzeta- preferata e sinaia, balea e prea departe

Pisicot spunea...

Teo, bagă-te cu fetele!

Maria, aşa, bravo. De-abia aştept să-mi povesteşti. Şi să vii şi tu cu poze.

Zuzeta, eu te-am căutat pe acolo, să ştii :)
Auzi, mi-ai văzut ochii la propriu sau a fost o figură de stil? :))

M., mulţumesc draga mea, sunt mândră de mine! Oricum am început să fac poze ca nebuna.

Anonim spunea...

hm, si eu m-am cautat pe-acolo, dar m-am gasit prin curte plantand din greu tot felul de flori si tufe.:)
domnul meu a sters-o saptamana trecuta catre europa civilizata lasandu-ma cu ochii in soarele romanesc.
dar pozele, pozele
m-au dus acolo, si-am simtit miros de mare, am auzit valurile pe stanci.

maria, sinaia jos palaria! de fapt este si preferata mea.
si-acum, uite, nu pot sa nu ma gandesc la o ciorba de burta si-o salata de bureti murati la cabana schiorilor. pe terasa! :))

maria spunea...

zuzeta- la sinaia am o propunere mult mai buna. la teleferic. un restaurant genial. cu o ciorba de fasole in paine cum nu am mai mincat niciodata

Anonim spunea...

oh, stiu ciorba de fasole-n paine. de la brasov o stiu si de pe valea oltului.
de cabana schiorilor ma leaga amintiri senzationale. dar merg si la teleferic, la ciorbita! :)

Pisicot spunea...

Băi cum sunteţi. Iar eu n-am mai mâncat o ciorbă de când lumea!

maria spunea...

si eu am amintiri la cabana schiorilor, dar ultima data cind am fost nu mi-a placut. desi salata de bureti a ramas senzationala

Anonim spunea...

ei, pentru ca eu n-am timp niciodata sa fac ciorba (si nici rabdare!) ma tot apuca pofta. iar "la mama" e o ciorbita excelenta! cea taraneasca in special!

corect, maria. mi-am amintit ca si ultima mea experienta la schiori a fost cam trista. alta lume fata de cea cu care eram obisnuita, implicit alta atmosfera. dar ciorba a fost ok...

Anonim spunea...

ultima: superba.

Pisicot spunea...

Mulţumesc, şi mie îmi place!
Şi ca să fiu mama evreică: da' restul ce, nu sunt frumoase?

Anonim spunea...

eh, sunt frumoase, sigur! :) numai ca aceia care spun ca simt ce-ai simtit cand le-ai facut, mint. daca nu simti, nu ti se (mai) par la fel de frumoase. ultimei, insa, ii poti 'vedea' povestea. si e frumoasa ;)

Pisicot spunea...

Mie-mi plac foarte mult 2 şi 4. Dar mă măguleşte când spui că-ţi place povestea din ultima :)
Şi DA, a încept să-mi placă să fac fotografii. Fotografiile mele.