joi, martie 06, 2008

Tulibu dibu douchooo

De la bulgari.

18 răspunsuri:

Anonim spunea...

Ei bine...am ras cu lacriiiiimi.....

Strumful spunea...

Tare chestie:D

piatra fara nume spunea...

stai sa-l mai vad o data. e prea tare.

piatra fara nume spunea...

doamne!

piatra fara nume spunea...

acum ma gandesc, vreau si io romanian idol. n-avem, nu?

Pisicot spunea...

Teo, şi eu :-))) nu vrei să ştii ce era dimineaţă la mine în birou!

Yume, da! Şi eu l-am văzut de vreo 3 ori :)))
Avem Megastar :D

Anonim spunea...

The Force is strong in this one! Make her our leader will we.

Anonim spunea...

Da, mă... Tulibu dibu douchooo.

innuenda spunea...

Keeeeen leeeeeeeeee...:))))))
Vai de capul meu! Bestial!

Anonim spunea...

Dumnezeule! inca intru si rad! in hohote! Vai viata mea!

Anonim spunea...

L-a dat si la Realitatea TV, in incheierea stirilor de la 2 noaptea. N-au precizat ca l-au preluat de la tine. Dar eu il vazusem deja, la tine. :)

Pisicot spunea...

:-)))

maria spunea...

o, doamne, cine o fi ken lee asta???????? thks, you make my day

Pisicot spunea...

Maria, ken leee, tare, da! :-)))
Ai văzut ce serioasă era fata?!

maria spunea...

daaaaa, cinta in engleza doar

miki spunea...

eu nu am rezolvat inca dilema... ken lee e fratele lui bruce lee? sau macar ruda... trebuie sa fie ceva daca i se acorda atata importanta!

Pisicot spunea...

O fi! Şi atunci cine e Tulibu dibu douchooo ??!

miki spunea...

astea sutn cuvinte de dragoste adresate lui, pe care nu le poate itnelege orice profan. n-uzi ca sunt in engleza? de unde sa stim noi...