sâmbătă, martie 01, 2008

La mulţi ani!

Astăzi e ziua cuiva foarte, foarte drag.
Şi ştiu că îi place asta:


I could be brown
I could be blue
I could be violet sky
I could be hurtful
I could be purple
I could be anything you like
Gotta be green
Gotta be mean
Gotta be everything more
Why don't you like me?
Why don't you like me?
Walk out the door


UPDATE: pentru că e o zi superbă, am decis să evadez către un loc minunat...vă povestesc la întoarcere.

9 răspunsuri:

Anonim spunea...

La mulţi ani! Să-ţi trăiască .. şi ce mai vrei tu.

innuenda spunea...

La multi ani lu' "cineva foarte, foarte drag" a lu' Pisicot (nu poate fi decat mama la categoria foarte, foarte drag)!!

Pisicot spunea...

Motanes, mulţumesc, să creşti şi tu mare :)

Innu, intuiţie feminină :)
Dacă e foarte, foarte drag nu erau multe variante, nu? Iar zmeului nu-i putea dedica Mika :-)))

Mihai Grecea spunea...

Editeaza postul cu filmul ca sa-i scazi dimensiunile in pixeli si sa nu mai iasa din spatiul dedicat scrisului pe blog. Daca dai pe editare html o sa vezi ca este la un moment dat, in codul html dedicat postarii filmului, un loc in care este specificata dimensiunea ferestrei filmuletului in pixeli. E ceva de genul height="355" width="425". Incearca sa scazi valoarea pe latime si inaltime proportional pana ajunge sa incapa in coloana de text a blogului. 355 pe inaltime si 425 pe latime ar putea fi super ok la filmuletul tau (adica nu ar aparea deformari/turtiri/latiri etc.)

innuenda spunea...

Păi, m-am gândit că acolo ai fi scris e ziua LUI şi, într-adevăr, dedicaţia ar fi fost mai...hard..:)

Pisicot spunea...

Mihai, băi ce deştept eşti!!!! Mersi :) Dacă-mi spui cum să fac aceeaşi chestie şi cu floarea din coloana din dreapta îţi rămân veşnic recunoscătoare!

Innu, evident :)
Plus că n-are faţă de peşte, ca să zic aşa :))

innuenda spunea...

Auzi, adică al meu dacă are e de rău? Faşă de peşte, mă refer... Că eu ziceam că e de bine. Mai ales că eu sunt pe 26.06 născută, iar el pe 13.03. Ei, mi-am găsit jumătatea sau nu?! :))) Ne-am amuzat şi noi când am descoperit potriveala naibii, târziu...după ani.

Dar, să-ţi trăiască mama ta inima ta şi să te bucuri de ea!

Mihai Grecea spunea...

Acolo trebuie sa faci resize la fotofrafie in Photoshop ori alt program si sa incerci pana nimeresti latimea potrivita. Nu am vazut in cod ca s-ar putea schimba parametrii imaginii. Sunt setarile stas ale template-ului de blog. Asadar e prin incercari. Dupa ce ai nimerit latimea, notezi numarul si tot ce pui in dreapta trebuie sa aiba latimea aia din start.

Pisicot spunea...

Mihai, am reuşit şi cu poza. Mulţumesc :)

Innu, hai că sunteţi o combinaţie ideală!