miercuri, martie 12, 2008

IKEA-land. Not so easy.

M-a inspirat clientul cu nr. 765.
Cât de absurdă poate să fie situaţia? Probabil la fel ca aici:

7 răspunsuri:

Anonim spunea...

Caragiale Vs. Ikea:
"Domnul: Domnu-i acasă?
Feciorul: Da; dar mi-a poruncit să spui, dacă l-o căuta cineva, c-a plecat la ţară.
Domnul: Dumneata spune-i c-am venit eu.
Feciorul: Nu pot, domnule.
Domnul: De ce?
Feciorul: E încuiată odaia.
Domnul: Bate-i, să deschidă.
Feciorul: Apoi, a luat cheia la dumnealui când a plecat.
Domnul: Care va să zică, a plecat?
Feciorul: Nu, domnule, n-a plecat.
Domnul: Amice, eşti… idiot!
Feciorul: Ba nu, domnule.
Domnul: Zici că nu-i acasă.
Feciorul: Ba-i acasă, domnule.
Domnul: Apoi, nu ziseşi c-a plecat?
Feciorul: Nu, domnule, n-a plecat."
Ami ncheiat citatul.

robin simion spunea...

Doi betivi pe strada. Unul se urca pe un stalp. Cel de jos: Cate?. 25, i se raspunde.
- Ce 25?
- Ce cate?

Pisicot spunea...

Adi, cam aşa :-)))
Am încercat să demonstrez că ceea ce i s-a întâmplat, e chiar din filme :)

Robin, lol

Anonim spunea...

Cine a spus ca viata bate filmul nu-i tocma' tantalau.De exemplu: ma duc la BRD cu o treaba, aveam de platit o factura. In fata ghiseului-nimeni. Ma apropiu de duduie. Nu prea mult pentru ca am fost trimis dupa numarul de ordine si. Nu m-a mai strigat nimeni (atata bai sa fie), arat factura dupa care urmeaza dialogul de mai jos:
"Persoana fizica sau juridica?" "Cine?", intreb eu, daca tot facem misto, sa vedem cat te tine(in gandul meu)
" Dumneavoastra"
"AAA, (cu unzambet sukar), ce ati prefera?"
incercarea mea de socializare a fost interpretata drept obraznicie(uneori nu ma mir), motiv pentru care duduia s-a acrit putin, zambetul meu s-a sters definitiv si am convenit ca sunt totusi o persoanajuridica si fac plata catre oalta persoana juridica. Concluzia:
"Mergeti la etajul 1, acolo sunt persoanele juridice. Si nu uitati sa luati un numar".
Aaaa, nasol!Tocmai am gasit o bucatica de pamant inmancarea chinezeasca pe care cu bucurie9pana acum cateva secunde) o consumam. sper ca e pamant. o iau ca pe o aluzie.Fug, ma duc sa sun la restaurant sa-mi trimita si rasadurile,ca tot vine primavara.

Pisicot spunea...

Asta-i ca la Metro (alţi favoriţi de-ai mei!). Fata de la casă îţi smulge cardul. Persoană fizică sau firmă? Păiii... şi până zici ceva, haţ, te trece pe fizică. Păi vroiam pe firmă. Acu' ziceţi?!

Anonim spunea...

http://www.alaystudio.com/travel-cuba.htm

Pisicot spunea...

Foarte tare, mersi!
Dar varianta care e? Vezi CUBA şi mori?