duminică, martie 09, 2008

Crazy little thing (called spring)

Vorba cântecului. Anumite lucruri te fac s-o iei ga-ga. Aşa şi primăvara. Primăvara trezeşte pasiuni.

Hai, recunoaşteţi că cel puţin odată în viaţă v-aţi îndrăgostit nebuneşte. Aşa, cam pe vremea asta. Şi mai târziu v-aţi dat seama că avea legătură doar cu vremea.

Sau că deodată casa nu mai e cum era şi lucrurile nu mai stau la locul lor. Clar, e momentul unei curăţenii generale. Mobilă schimbată, dormitor rezugrăvit, perdele noi.

Părul. Ah, părul. Fetele ştiu. Te apucă o bruscă schimbare de mood. Vrei atunci, exact în clipa aia să-i faci ceva. De cele mai multe ori te ţii de cuvânt. Urmările însă nu sunt de cele mai multe ori fericite.

Cheful de ducă. Aici e cu dus şi întors. Dacă ai chef de vacanţă nu-i rău. Cel mult goleşti cardul rezervând online biletele de avion şi hotelul pentru un weekend în care probabil vei lucra. Dar mai e şi varianta că pur şi simplu nu mai ai chef de nimic. Şi vrei să pleci - la propriu - în lume. Am văzut-o şi pe asta. Din punct de vedere medical, e un semn.

Anul ăsta la mine a debutat azi primăvara. Nu astrologic, nu calendaristic, ci pasional. M-am sculat cu planuri nebuneşti. Direct la showroom să văd o maşină. An de an fac aceeaşi chestie. Mă apucă cheful de schimbat maşina. Câteodată e balon de săpun, câteodată îmi reuşeşte. Anul trecut am trecut la limită pe lângă îngroparea în datorii. Aşa că anul ăsta, cine ştie? A reînceput nebunia. Calcule, configurări, culori, tapiţerie sport, volan în piele, scaune încălzite. Îmi trebuie ESP? Consumă cam mult. Nu e rata cam mare? Roşie? Nu roşie. În nici un caz. Fără senzor de parcare. Dar cu trapă. Neapărat. Leasing pe 2 ani? Şi avansul?...

Am alegat-o pe autostradă. Fuge mâncând pământul. Dar în rest? Hmm. Nu ştiu ce să zic. Mai caut. Mâine poate mai văd una.

Pe seară ajung obosită acasă. Zi plină, scularea prea devreme, mă ştiţi doar. Mă întind în pat. Stau un pic, doar un pic. Hai că închi şi ochii. Juma' de oră şi pe urmă facem ceva de mâncare, da? Juma' de...

După două ore nu înţeleg ce e cu mine. Am pleoapele grele şi afară e întuneric. Mi-e sete şi am poftă de Dots. Ştiu eu un baton întreg în frigider. Am adormit? Eu? La prânz?

De asta zic, primăvara vine la pachet cu pasiuni nebune. Şi te face să dezgropi experienţe uitate.

12 răspunsuri:

innuenda spunea...

Măi, Pisicot, zi drept, tu ai ascultat azi Queen! Că prea ai multe trimiteri: crazy little thing called love, ga-ga...:)

Dar spiritul primăverii trăieşte în fiecare dintre noi. E un spiriduş curios şi nesătul care ne ţine toate simţurile treze şi ne pune pe speed reacţiile. În rest, fiecare după pofta inimii, după posibilităţi şi inspiraţie.

Referitor la sondaj. Pisicot brun e cu trăsăturile mai vizibile. La Pisicot blond nu se vede, practic, dacă te prinde bine la faţă culoarea aceea mai deschisă. Sigur că, în aspect general, e greu să alegi: ambele poze conţin aceeaşi fată frumoasă. :)
Du-te mai bine şi probează peruci blonde, dacă te bate un gând de primăvară! :)) Sau caută programul ăla în care introduci faţa ta şi el îţi generează coafuri şi culori diferite de păr.

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=ohpNJai3Tpk
Asta e tot ce am de spus despre primavara. Ok, nu cu cuvintele mele dar adevarul e ca fredonez cantecul asta in cap (si nu numai, ghinion pentru cei din jurul meu)de doua saptamani si inca nu m-am plictisit.
cat despre sondaj...Someone is lucky..

Pisicot spunea...

Hei, trezirea! E luni dimineaţă!

Innu, fiecare cu nebuneala lui. Mai rău e când te apucă mai multe deodată :)) Oricum experienţa cu somnul la prânz...priceless!
Cu sondajul e mai mult de amuzament. Eu am luat deja o hotărâre!

Adi, mulţumesc, şi eu am dat-o în retro! Cât despre partea a doua...I think we both are :)

Anonim spunea...

Deci, da!!!!
Eu zic sa pui in practica orice gand nebunesc de primavara....Masina? Leasing? De ce nu...multe rate? Asta e, in fond esti optimista si te gandesti ca o sa ai cu ce sa le platesti? Alte ganduri...hm...sunt chiar mai usor de pus in practica, probabil, caci nu necesita atata birocratie..

Anonim spunea...

Da, pare om bun:-) si "de omenie", cum se spune la mine acasa, in Maramures.

Anonim spunea...

La nişte vitamine te-ai gândit?!

miki spunea...

programare la coafor: maine la 8 jumate. e drept, preferam sa dorm sau macar sa alerg, dar primavara vine cu must-do-urile ei! cine suntem noi sa ne impotrivim?

Pisicot spunea...

Teo, sunt optimistă incurabilă :) Altfel ajungeam la balamuc până acum!
Offtopic, vreau la Balcic. Unde pot să dorm civilizat?

Motanes, nu. Nu vitamine. Ultima oară mi-au dat o poftă îngrozitoare de mâncare. Şi Pisicot ţine la siluetă :)

M., baftă! Şi eu tot mâine dar mai pe seară...

Anonim spunea...

A, Balcic...vis.

Eu am stat la Hotel Elit. Il gasesti aici: http://www.bgglobe.net/index.php?l=1&s=-946
Se afla in padure, la iesirea din Balcic, iar daca ceri camere cu vedere in spatele hotelului, mai sus, vezi si marea, peste copaci.
Are trei stele.

Cand am fost nu am stiut exact cat de departe este de plaja. Este. Adica ai nevoie de masina ca sa ajungi la apa. (Plaja este artificiala, niste fasii de nisip, dar apa merita toti banii, pentru ca nu este adanca deloc la mal)

Daca vrei pe malul marii, iti recomand Hotel Mistral. Ai date aici: http://www.hotelmistralbg.com/restaurant_lobby_bar_en.php
Are patru stele, dar arata foarte bine. In plus, are un super restaurant. Noi am mancat in fiecare seara la restaurantul acestui hotel, pentru ca este pe un ponton, chiar deasupra apei. Privelistea e superba, mancarea este delicioasa, iar preturile erau acceptabile. (nu stiu daca anul asta sunt mai mari).

Anonim spunea...

Am scris cam in graba, ca deh, este inceput de saptamana, mult de munca... Daca vrei sa ma intrebi ceva exact, da-mi un mail!

Pisicot spunea...

Teo, mulţumesc :)
Între timp am butonat pe booking.com şi am găsit chestii drăguţe, ieftine şi...deschise în perioada asta. Stau doar o noapte, deci nu trebuie să fie mare hotel.
Revin cu întrebări dacă îmi vin :))

Am fost în Balcic acum doi ani, în trecere. Întradevăr este superb.

Elisa spunea...

eu m-am tuns...si evident, am cumparat si bilete la teatru...pentru o zi in care nu eram in Bucuresti...shit!:)