joi, martie 20, 2008

Bebe 2

R., stăpâna familiei regale a reuşit. A născut o fetiţă frumoasă şi - sunt convinsă - deşteaptă ca şi ea. Iar bebe 1 cred că e tare mândru, după cum vedeţi.

7 răspunsuri:

Anonim spunea...

sa le traiasca si sa se bucure unii de altii.mai e speranta in lumea asta:-)

innuenda spunea...

Off...uite aşa cred că miroase fericirea. A copil mic. A cărniţa dulce, şi a lapte, şi a guriţă care dă instinctual să sugă şi în somn, şi a uimire pură citită în ochii aceia cu albul aproape albastru, şi a mânuţă micuţă, cu degeţele miniaturale, care strâng involuntar orice deget, orice şuviţă de păr, şi a gângurit vesel şi bălos...

Vreau şi eu o fetiţă. De fapt vreau doi deodată. O fetiţă şi un băieţel. Ba trei aş vrea. :)
Uff, măcar de-ar fi anul ăsta...

Felicitări prietenei tale! Să se bucure de micuţii ei.

Pisicot spunea...

Mulţumesc. Sunt şi eu mândră odată cu ea :)

Da, mai e speranţă şi fericire. Iar asta e o formă... şi ea e norocoasă că a descoperit-o.

miki spunea...

hai maaaaaaaaa!!!!! ce poza senzationala!! dar bebe 1 ar trebui sa citeasca putin postul meu despre fratii mai mari. trebuie sa il/o pregateasca cineva si pe el/ea pentru ce va urma cand bebe 2 incepe sa functioneze ca un omulet!

Anonim spunea...

Bravo Mariei pentru formidabila realizare! Mare curaj, dar tare palcut e sa ai doua astfel de comori!
Si bravo tie ca esti o prietena adevarata si te bucuri alaturi de ea!

Pisicot spunea...

M., păi da, că de aia am pus-o pe blog. E foarte tare poza! Ok, arhivează povestea şi i-o dăm mai târziu :)

Buburuzo, nu te-am mai văzut de ceva vreme...
Normal că mă bucur. Deşi nu ne mai vedem aşa de des cum ar trebui, ne leagă foarte multe :)

Raluca Maria Petrica spunea...

multumiiiim. martisoara e minunata iar proprietarul de drept se vede claar din poza cine este. faza misto e k dupa ce o pupa de o albeste ii mai da cate una, asa, de control, sa ii aminteask cine este seful. miroase, intr-adevar, a fericire... cand imi trag un pic sufletul, dupa care reincepe harmalaia :) evident nu avem timp sa ne plictisim :)))

pisicot, nu reusim noi sa ne vdm des, dar stim k suntem acolo!