vineri, martie 14, 2008

Gânduri de primăvară

- Ce frumooos, săptămâna viitoare e 1 martie.
Am scăpat de iarnă!
- Aoleu.
- ...
- 1 martie. Ăsta vine şi cu 8 martie, nu?
- Hmmm.
- Păi da, că pentru noi e un stres.
- Ce vorbeşti, Franţ, cum adică stres? Câte iubite ai? Dacă ai peste 3 e complicat. Altfel n-ai nicio scuză.
- Deci ce vrei să-ţi iau?
- Aaaaa, nu mă lua aşa. Ştii ce? Să nu-mi mai iei nimic.
- Bine :)
- Zău, decât să te stresezi...
- Hai nu fii supărici. Bine, dacă nu-mi spui... cine ştie ce-ţi iau. De 1 şi 8 martie se iau chestii d'alea de păr, nu?
- Poftim?!
- Păi, uscător. Sau perie d'aia de coafat.
- De unde ai scos-o?
- Sau ceva electrocasnice?
- Mmmmmmmmmmm. Acum înţeleg istoria cadourilor de 1 martie de până acum!
- Am glumit.
- Sper. Dar tot nu mai vreau nimic. Mă gândesc cu groază ce ai putea să-mi iei!

...

Acum vreau să-i mulţumesc pentru cadourile de anul ăsta. Au fost cele mai frumoase de până acum. Şi de 1 şi de 8 martie. Iar sâmbătă mai primesc unul. Ştiu eu. Împachetat cu soare şi miros de mare.

35 răspunsuri:

maria spunea...

lol. istoria cadourilor ma distreaza intotdeauna. de craciun m-a intrebat daca vreau un ipod. Am raspuns cu un NU intepat si i-am povestit revoltata prietenei mele. Am dezbatut o ora subiectul. Adica ce sa fac eu cu un ipod??? Ca oricum mai am unul si il folosesc odata pe an. Ea, prietena mea, s-a dus acasa si i-a povestit la fel de revoltata proprieului ei sot. Auzi ma, ipod....Omul s-a albit. Ii comandase un ipod de Craciun :))))))))

Pisicot spunea...

Măi, îmi sună a Beverly Hills! Cred că al tău ştia de la al meu. Că eu am comandat un Ipod. Dar de Moş Nicolae :-)))
Pe care l-am şi primit. De Crăciun a fost surpriză totală :)

Anonim spunea...

Daca plec din oras si la intoarcere ii aduc o unghiera(poate nu-i cel mai reusit exemplu dar e primul care mi-a venit)se bucura, stie ca in drumurile mele m-am gandit si la ea.Si eu reactionez la fel. Si cele mai placute cadouri sunt cele fara ocazie(nu fara motiv, motiv exista mereu),de genul"am vazut camasa asta si m-am gandit ca ti-ar sta bine" sau "pandantivul asta se potriveste cu ochii tai cei noi(lentile, normal).
iar tie iti doresc sa te bucuri de cadoul pe care-l astepti:-)

Pisicot spunea...

Ei vezi...Exact aici vroiam să ajung dar stricam poanta.
În loc să ne bucurăm de astfel de momente (chiar şi un ou kinder poate fi un cadou drăguţ, nu?) avem aşteptari riguroase de la zile marcate clar în calendar :))
Când poate omul nu are chef, sau timp, sau dispoziţie. Sau e stresat de ideea că are deadline!

Anonim spunea...

Hi hi..eu am primit de sarbatori un uscator de par. Desi eram tunsa periuta. Mesajul era incurajator: poate asa imi las si eu parul lung... :)))

Someone spunea...

hm, hm. :-))

innuenda spunea...

Maria, mie mi se par drăguţ un ipod cadou. Sincer! Stai să-l vezi pe al meu care odată, nu mai ştiu cu ce ocazie de cadorisit femeile, mi-a cumpărat cadou un...fier de călcat. Că mă auzise cu o zi înainte că s-a stricat. Şi mă întreba apoi, bucuros în sinea lui că a fost pe fază când vorbeam eu cu mama la telefon şi-i spuneam că mi s-a defectat fierătania: Te bucuri? Sincer?..
La care eu, da, cum să nu, ne trebuia un fier nou dar...cadoul meu unde-i? :))

De atunci, cu fiecare ocazie din asta, l-am sfătuit să mă întrebe ce vreau. Şi lucrurile se petrec aşa: -se apropie.....(data respectiva. Ce vrei să-ţi iau cadou?
-ăăăăăă, să mă gândesc...cred că nimic.
-hai mă, mami, cum nimic?!
-serios, nu am nevoie de nimic special.
-atunci vrei să încerci vreun parfum nou?
-poate, deocamdată nu am niciunul în vizor.
-bine, atunci mergem mâine prin oraş şi-ţi alegi ce vrei tu. Bine aşa?
-bine!

:))))

Pisicot spunea...

Teo, bărbaţii şi părul...poveste lungă. După muuuulţi ani am învăţat ceva important: o freză proastă poate ucide o relaţie :-)))
Nu aş avea curaj să mă tund deci...nici să fac schimbări dramatice.

Someone, doar hmm?

miki spunea...

bine, bine, dar cadourile grozave ce au fost ele?

eu am avut o alta disputa. desi mi-a luat cadouri (pe principiul innuendei - hai sa luam ce vrei tu) imi spunea in paralel ca lui i se pare stupida si comunista sarbatoarea asta si apoi cat de ostentativ sa fie sa pui si 1 si 8 martie la distanta de o saptamana?! eu cred ca e din aia ofticosi ca nu au si ei partea de atata rasfat!

maria spunea...

innu- eu am primit un cuptor cu microunde acum citiva ani. noroc cu voi ca mi-am adus aminte. mi s-a parut o aluzie directa la calitatile mele de gospodina. dar nu am facut nimic ca sa le imbunatatesc. cit despre ipod, eu chiar nu imi doresc un ipod, ce sa fac.....

Strumful spunea...

Stiu barbati care se priep la cadouri, de ziua ei ii cumpara nu stiu ce flori si o bijuterie, un ceas scump ceva......dar o inseala cu n tipe! Asa ca mai bine sa fie stangaci la cumparat cadouri(dar da daca e si stangaci si mai si inseala...prefer prima varianta:D)
Eu ce sa mai zic ...la fiecare aniversare al meu sot imi cumpara lenjerie......da dupa masura pe care o purtam acum 6 ani:D! Asa ca ...ori ma vede el slaba:)), ori vrea sa-mi dea de inteles ceva(prefer prima varianta)!

innuenda spunea...

m., da, n-ar fi rău să facem un post şi cu cele mai potrivite, frumoase cadouri pe care le-am primit de la iubiţii noştri. Dar ar părea că suntem materialiste, că vorbim numai de cadouri şi nu-i aşa. Noi de fapt nu vrem decât dragostea unui bărbat. Cadourile lui sunt prea puţin importante.

meri-cea-cu-vino-ncoa', aaaa, pe asta cu un cuptor cu microunde a încercat să mi-o dăruiască demuult şi mie...Dar nici acum nu m-a convins!

strumfule, mare chestie ai zis! Aşa este: mai bine să fie stângaci dar al nostru, decât abil dar al altor femei.
Cât despre faza cu lenjeria intimă, niciodată n-aş lăsa pe cineva să-mi răpească plăcerea unor astfel de cumpărături. Sunt de-a dreptul fetişistă la sexoşenii din dantele şi mătase, şi tul, şi corsaje, şi jartiere, şi ciorapi de portjartier, şi cu bandă adezivă, şi body-uri, şi furouaşe, şi halate....:D cred că am fost curvă de bordel într-o viaţă anterioară Putane de bordel! vorba francezului :)))

maria spunea...

innu-pai pe mine nu m-a intrebat, mi l-a adus pur si simplu. de sfinta maria. eu propun sa facem un site cu o lista de propuneri de unde sa se inspire

innuenda spunea...

da,da,daaaa, ce idee miştooooooo! Pot să ţi-o fur? Pot? Pot? :)))

maria spunea...

pai hai sa facem colectiv

maria spunea...

si cum ne vine o idee, cum o punem acolo. pentru ca mie de exemplu imi vin foarte multe idei si cind omul intreaba e panic. le uit pe toate

miki spunea...

eu imi notez ideile in telefon. dar e si mai bine daca facem un brainstorming. mooaaamaa ce de lucruri am putea primiii!

nu stiu de ce mi se pare ca "neveste disperate" ar fi un titlu cat se poate de potrivit si pentru site-ul nostru :D

maria spunea...

pai hai, producem? dar nu cu disperate. ceva mai fancy ar merge.

innuenda spunea...

:)))))))))))))))))))Genial titlu!
Maria, îţi place şi ţie? :))

Putem să ne băgăm acolo o mulţime de sugestii pe care noi, ca femei, le facem bărbaţilor. Putem să facem ceva super mişto!! Mie îmi place mult ideea Mariei şi cea a lui Mikz. Eu mă baaag. Ne organizăm? O să fie un blog colectiv sau un site? Maria, ai legătura! :)

Pisicot spunea...

V-am mai zis că sunteţi nebune, nu?
Deci pleacă omu' câteva ore de la birou şi când se întoarce găseşte coaliţia mondială a bloggeriţelor!

BTW, veniţi la petrecere la ROBLOGFEST?

Maria, tu ne-ai luat pe toate. Cuptor cu microunde???!! Eu IPod-ul l-am vrut, aşa că...

Innu, şi tu, mamă? Fier de călcat??!!

Ştrumfule, ştii cum e, dacă vine cu ceva foarte scump e suspect...

M., de 1 martie am fost doamna Scoică, ai uitat? Şi pe 8 am primit pantofii pe care îi văzusem în vitrină. Aici am făcut un compromis: sunt şi pe gustul lui, adică sport :)

Adevărul este că nu mă plâng. De fapt, poate nu s-a înţeles dar eu chiar mi-am exprimat recunoştinţa pentru minunatele cadouri :) singurul rateu l-a dat acum mulţi ani, cu un parfum odios. Dar ce ştiu eu despre parfumuri? Şi acum râdem când ne amintim :))

miki spunea...

maria a avut legatura si ne-a lasat o tema. eu ma gandesc deja la ceva mai fancy! poate gasim ceva impreuna la un cico, la ROBLOGFEST, unde ne invita foarte discret Piscotica.

chiar asa, mergem? Innu, renunti pentru o seara la ideea de identitate musai ascunsa? si asa te-am compromis, la ce bun stresul?! :D

Pisicot spunea...

Pe mine să contaţi, după 9 sunt acolo!

miki spunea...

eu am nevoie de mai multe incurajari, sunt sfioasa :D

Strumful spunea...

Bine ca primim ceva, inseamna ca-i intereseaza, oric poate si un zambet si o floricica sunt suficiente in unele momente!
Intr-un an de de 1 martie ....de mult.. am primit un ursulet mic si rosu(martisor)!
deci, anunt eu ca vin, de acasa cu o zi mai devreme, si-i zic sa vina sa ma adune de la autobuz(rata), omul nepregatit da si el iama la o taraba sa cumpare ce-i pare mai dragut, flori nu gaseste, impovizeaza!
Asa ca atunci cand ma vede, vine zambitor imi da ursuletul mic si rosu(si acum il am ,ca sa-i scot ochii), apoi zice zambind, ghici ce mai am pt tine, scoate un buchetel de ghiocei, apoi zice, mai am ceva:D, (eu ,oau , scoate ce-i mai bun la sfarsit)...cand colo scoate din geaca o zambila cam ofilita....si atunci m-am ofilit si eu:))! Acu imi vin sa rad(stiu ac erau date din inima), eram studenti, dar atunci , cred ca aproape ca am luat foc!

Strumful spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Strumful spunea...

Cadouri

din perspectiva unui barbat

maria spunea...

pai eu zic blog, ca poate la un moment dat ne mai vin idei.

Pisicot spunea...

Deci n-aţi venit. Biiiine.
Fu foarte bine, da? Ca să ştiţi.

innuenda spunea...

Eu îţi doresc să ai vreme frumoasă mâine, să miroase briza a vacanţă şi să fie fructele de mare proaspete! Şi când vă veţi bucura de toate lucrurile alea minunate să vă gândiţi şi la noi ăştia mai oropsiţi. :)

Pisicot spunea...

Evident că or să fie proaspete, că vin de la 200 de metri depărtare :))
Promit, promit. Ţie îţi dedic scoicile, lui Kolo hamsiile iar restul de peştălăi cui mai vrea!

innuenda spunea...

:-) Mulţumesc, doamna scoică!

miki spunea...

a, evenimentul ala a fost ieri? :))))))))) sunt culmea tutzeniei :))

Pisicot spunea...

M., oricum nu cred că ne găseam. A fost un mare balamuc. Dar frumos.

ruxa spunea...

aha! deci de aceea unele persoane au plecat devreme de la o anumita petrecere care, al'fel, s'a terminat pe la trei jumate.. hm.. bineeeee!
las ca mai fac io petreceri, de nu dansati pana va rupeti pingelele, vedeti voi!
or'shcum, multam de lalelelelele cele frumoase :)

Pisicot spunea...

Recunosc, ne-ai prins :)
Cu multă plăcere şi ne revansăm next time. Cu dansul :)